ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ


1. ΓΚΡΕΪΠΦΡΟΥΤ: grapefruitΤο γκρεϊπφρουτ είναι ένα καταπληκτικό φρούτο με μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες και βιταμίνη c. Η κατανάλωση του μπορεί να συμβάλει στην απώλεια βάρους, την μείωση της χοληστερίνης και την αποτροπή του διαβήτη. Καναδοί ερευνητές ανακάλυψαν ότι η ναρινγενίνη που περιέχεται στο γκρεϊπφρουτ έχει θαυματουργή δράση ενάντια στο λίπος. Επιδρά στο ήπαρ κάνοντας το να καίει λίπος αντί να το αποθηκεύει ύστερα από ένα γεύμα. Όπως σημειώνουν οι Καναδοί ερευνητές στο έντυπο "diabetes", ύστερα από πειράματα φαίνεται ότι η ναρινγενίνη εξισορροπεί τα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης στον οργανισμό ενώ λειτουργεί και ως ασπίδα ενάντια στην επίδραση της ανθυγιεινής διατροφής στον οργανισμό προτρέποντας το ήπαρ να καίει και να μην συσσωρεύει λίπος.



2. ΚΑΡΟΤΑ:   παρέχουν σε αφθονία σχεδόν όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Εκτός από την προσφορά σε βιταμίνη Α η οποία ευεργετεί την όραση, καταπολεμά την ακμή και αυξάνει την φυσική αντίσταση ενάντια σε μικρόβια και μολύνσεις, τα καρότα προσφέρουν σημαντική ποσότητα καθαρών μετάλλων όπως το χλώριο και το θείο που υποκινούν τις λειτουργίες του συκωτιού, όπως την αποβολή των τοξινών και προωθούν μια αντισηπτική επίδραση στο πεπτικό σύστημα και την κυκλοφορία του αίματος ενώ ταυτόχρονα συντελούν στην μετατροπή των υδατανθράκων σε ενέργεια. Η περιεκτικότητα σε μαγνήσιο των καρότων είναι η ευεργετικότερη για την πέψη των λιπών και το μεταβολισμό κάποιων θρεπτικών ουσιών όπως ασβέστιο, φώσφορος, νάτριο, κάλιο, σύμπλεγμα βιταμινών B, C, και Ε.    

3. ΚΑΡΠΟΥΖΙ: Αντίθετα με την αντίληψη που έχει επικρατήσει, το καρπούζι είναι μια πηγή ωφέλιμων και θρεπτικών ουσιών με ευεργετικές δράσεις στην υγεία μας. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β6, C, Β-καροτίνη, λυκοπένιο, κάλιο και φυτικές ίνες. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρο και θερμίδες ενώ δεν περιέχει καθόλου λίπη και χοληστερόλη. ΟΙ βιταμίνες c και Β-καροτίνη έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες ενώ οι φυτικές ίνες που περιέχει βοηθούν τις κινήσεις του εντέρου, λειτουργούν εναντίον της δυσκοιλιότητας και συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου του εντέρου. Τέλος, περιέχει λυκοπένιο το οποίο έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

4. ΠΙΤΟΥΡΟ: Συχνά η παχυσαρκία συμβαδίζει με την δυσκοιλιότητα και την ακατάλληλη δίαιτα. Το πίτουρο διεγείρει την κατάλληλη λειτουργία των εντέρων κατά τη διάρκεια της πέψης για να αποβάλονται οι άχρηστες ουσίες από το σώμα.



5. ΡΟΔΑΚΙΝΟ: Χάρη στο σύμπλεγμα βιταμινών που περιέχει, προστατεύει από γαστρεντερικές διαταραχές ενώ είναι πολύ καλό διουρητικό και υπακτικό όντας από τα πλουσιότερα σε νερό φρούτα, αφού αποτελείται κατά 89% από νερό. Αποτελεί καλή πηγή διαλυτών φυτικών ινών συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της LDL χοληστερόλης και είναι ιδανικό για όσους προσέχουν τη διατροφή τους καθώς προσφέρει λίγες θερμίδες και μεγάλη ποσότητα βιταμινών. 






6. ΑΝΑΝΑΣ: Αποτελείται από βιταμίνες (κυρίως c) ανόργανα άλατα, φυτικές ίνες αλλά και ένζυμα που βελτιώνουν την λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Ανήκει στα τρόφιμα που βοηθούν στην επίτευξη και την διατήρηση του ιδανικού μας βάρους. Έχει διουρητικές ικανότητες και η κατανάλωση του μετά από ένα γεύμα βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσπεψίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...