ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΟΥ ΒΑΡΟΣ?



Πριν ξεκινήσουμε μία δίαιτα και ξοδέψουμε χρήματα σε κάποιο προϊόν αδυνατίσματος, είναι σημαντικό να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους μας και τα πρότυπα μας και να αναγνωρίσουμε εάν το σωματικό βάρος που θέλουμε να επιτύχουμε είναι πράγματι υγιές για μας.


Σύμφωνα με άρθρο ηλεκτρονικού περιοδικού για θέματα υγείας και φυσικής ευεξίας, το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνουμε ξεκινώντας την προσπάθεια μας να αδυνατίσουμε, είναι να ξεχάσουμε τη ζυγαριά. 

Η μανία της ζυγαριάς είναι η αιτία που πολλοί αποτυγχάνουν να φτάσουν στο στόχο τους. Η ζυγαριά άλλωστε μετρά το βάρος αλλά δε λαμβάνει υπόψιν άλλες παραμέτρους όπως το ύψος, η ηλικία, το φύλο, η μυική μάζα και δεν μπορεί να υπολογίσει αν αυτό που χάνουμε είναι λίπος ή μυϊκή μάζα.

ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

Εάν διαιρέσουμε το βάρος μας προς το τετράγωνο του ύψους μας (σε μέτρα) βρίσκουμε το ΔΜΣ. Για παράδειγμα εάν είστε 1,65 (ύψος) και 50 κιλά τότε ο ΔΜΣ είναι : 50/1,65x1,65 = 29.06

Σε γενικές γραμμές οι κατηγορίες που μας ταξινομεί το αποτέλεσμα αυτού του δείκτη είναι οι κάτωθι: 

- Από 18-25 είμαστε σε φυσιολογικό επίπεδο
- κάτω από 18 είμαστε ελλιποβαρείς
- πάνω από 25-30 είμαστε υπέρβαροι
- πάνω από 35 είμαστε παχύσαρκοι

Βέβαια, ρόλο παίζει και η ηλικία... 

Σημειώνεται ότι ο ΔΜΣ δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε παιδιά και εφήβους διότι δεν έχει ολοκληρωθεί η σκελετική τους ανάπτυξη, σε εγκύους και βέβαια σε αθλητές οι οποίοι έχουν αυξημένη μυική μάζα. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...