ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΕΝΤΟΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΟΠΩΣΗ

Photobucket


Τέσσερις εναλλακτικές προτάσεις για ένα διαιτολόγιο περίπου 1600 θερμίδων για τις ημέρες με έντονη πνευματική κόπωση.



ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΩΤΗ

ΠΡΩΪΝΟ: Καφέ ή τσάι, ένα τόστ με ψωμί σικάλεως, τυρί και ντομάτα
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και αποξηραμένα φρούτα (ξερά βερίκοκα ή δαμάσκηνα)
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 90-100 γρ. κοτόπουλο λεμονάτο, μπρόκολο στον ατμό με μία κουταλιά λάδι, 1 φλ. ρύζι βραστό και 1 ακτινίδιο
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ποτήρι φυσικό χυμό
ΒΡΑΔΙΝΟ : 1 γιαούρτι με μία κουταλιά της σούπας ξηρούς καρπούς, 1 μπανάνα και λίγο μέλι.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ

ΠΡΩΪΝΟ: καφέ ή τσάι, 1 ποτήρι γάλα, 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί σικάλεως
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπανάνα
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 90-100 γρ. χοιρινή μπριζόλα ψητή, 1 μέτρια πατάτα ψητή, 1 σαλάτα με μαρούλι, ντομάτα και αγγούρι και 1 κουτ. της σούπας λάδι, 1 αχλάδι
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ποτήρι φυσικό χυμό
ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 αραβική πίτα ψημένη στο γκριλ για 2-3 λεπτά με 1 κουταλιά του γλυκού μουστάρδα, 1 κουταλιά του γλυκού κέτσαπ, τριμμένο τυρί, 1 φέτα ζαμπόν γαλοπούλας, μανιτάρια, πιπεριά.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΡΙΤΗ

ΠΡΩΪΝΟ: καφέ ή τσάι, 1/2 κεσεδάκι cottage cheese με 2 κουταλιές της σούπας δημητριακά τύπου quaker
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μήλο
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: ψάρι ψητό με πράσινη σαλάτα (χόρτα ή ντομάτα με λάδι) 1 φέτα ψωμί σικάλεως και 1 φρούτο
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 2 μικρά σοκολατάκια
ΒΡΑΔΙΝΟ: πατατοσαλάτα με 2 μέτριες πατάτες βραστές ή ψητές, μαρούλι, ντομάτα, αγγούρι, 2 φέτες ζαμπόν ψιλοκομμένο, τυρί τριμμένο, 1 κουταλιά της σούπας λάδι και μουστάρδα).

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΡΩΪΝΟ: καφέ ή τσάι, τοστ με ψωμί σικάλεως και τυρί
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: ξερά δαμάσκηνα
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: φακές με 1 κουταλιά της σούπας λάδι και 30 γρ. φέτα, 1 φέτα ψωμί σικάλεως, πράσινη σαλάτα και 1 φρούτο
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 1 κουταλιά μέλι
ΒΡΑΔΙΝΟ: ομελέτα (με 1 αυγό και 2 ασπράδια, τυρί τριμμένο, μανιτάρια, πιπεριά), 1 σαλάτα πράσινη, 1 φέτα ψωμί σικάλεως και 1 μικρό ποτήρι γάλα (χαμηλά λιπαρά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...