ΤΕΣΤ - ΤΙ ΕΙΚΟΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ?

Η εντύπωση που δίνουμε στους άλλους για τον εαυτό μας ανταποκρίνεται άραγε στην πραγματικότητα ...
 
  1. Γνωστοί που συναντώ συνήθως δεν θυμούνται πράγματα για εμένα όπως τι δουλειά κάνω ή που μένω

  2. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια



  1. Συνήθως με πειράζουν για τον τρόπο που ντύνομαι, τα ενδιαφέροντα μου, τα πιστεύω μου

  2. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  3. Όταν βρίσκομαι σε παρέα ξεχνούν να με συστήσουν

  4. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  5. Στα καταστήματα δεν με εξυπηρετούν άμεσα

  6. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  7. Σε παρέες ξεχνούν εύκολα το όνομα μου αντίθετα με άλλους κι ας με έχουν μόλις συστήσει

  8. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  9. Στην παρέα αδιαφορούν για τη γνώμη μου όταν συζητάμε

  10. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  11. Στη διάρκεια συζητήσεων με διακόπτουν και δείχνουν ότι η άποψη τους είναι πιο σημαντική

  12. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  13. Σε εξόδους μου ζητάνε να προσέχω την συμπεριφορα μου,πχ στο τραπέζι ή στον τρόπο που μιλάω

  14. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  15. Όταν ζητάω μια διευκρίνηση σε κάποιο θέμα μου εξηγούν όσο πιο απλά γίνεται σαν να ήμουν αφελής...

  16. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια

  17. Με "μαλώνουν" ότι αναφέρω θέματα σε ακατάλληλες στιγμές

  18. συμβαίνει συχνά
    μερικές φορές
    σπάνια
Σκορ:10-16, μάλλον πρέπει να δουλέψεις την δημόσια εικόνα σου...καταρχήν βλέποντας πως μπορείς να αλλάξεις τη συμπεριφορά σου ωστε η εικόνα σου να ανταποκρίνεται στο ποιος πραγματικά είσαι.
Σκορ: 17-24, γενικότερα οι άλλοι χαίρονται να σε συναντούν και να σε κάνουν παρέα αν και δεν κάνεις πάντα την καλύτερη πρώτη εντύπωση.
Σκορ:25-30, ανήκεις στα χαρισματικά δημοφιλή άτομα που όλοι θέλουν να κάνουν παρέα και να ακούν τη γνώμη τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...