ΤΕΣΤ - ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΑΜΟΣ ΜΟΥ ΥΓΙΗΣ?

Μπορείς να διακρίνεις εαν ο γάμος σου θα είναι υγιής?

 
  1. Εξι μήνες γνωριμίας είναι αρκετές για ένα γάμο

  2. σωστά
    λάθος



  1. Θέλω να έχω κλείσει τα 25 μου προκειμένου να παντρευτώ

  2. σωστά
    λάθος

  3. Δεν πειράζει εαν υπάρχει διαφορά στο μορφωτικό επίπεδο δύο ανθρώπων που θα παντρευτούν

  4. σωστά
    λάθος

  5. Οι συγγενείς και οι φίλοι ενέκριναν το γάμο μου

  6. σωστά
    λάθος

  7. Δυο άνθρωποι που σκοπεύουν να παντρευτούν πρέπει να είναι οικονομικά ανεξάρτητοι

  8. σωστά
    λάθος

  9. Με τον/την συντροφό μου έχουμε καυγαδήσει και χωρήσει αρκετές φορές στο παρελθόν

  10. σωστα
    λάθος

  11. Στο συγγενικό μας περιβάλλον το ποσοστό χωρισμού των ζευγαριών είναι μηδαμινό

  12. σωστά
    λάθος

  13. Και οι δύο τα πηγαίνουμε καλά με τα πεθερικά μας

  14. σωστά
    λάθος

  15. Στον/στην σύντροφό μου δεν αρέσουν τα παιδιά, οπότε δεν θα κάνουμε

  16. σωστά
    λάθος

  17. Είμαστε και οι δύο αρκετα πειθαρχημένοι άνθρωποι και σεβαστικοί

  18. σωστά
    λάθος
Σκορ:0-6, έχεις μια ρομαντική και όχι ρεαλιστική άποψη για το γάμο. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο γάμος σου θα αποτύχει, μάλλον θα χρειαστεί με τον σύντροφο σου να δουλέψετε αρκετα στη σχέση σας για να την κρατήσετε υγιή.
Σκορ:7-11, μάλλον γνωρίζεις τι χρειάζεται για να δουλέψει σωστά ένας γάμος.
Σκορ:12-15, έχεις πολύ καλές προοπτικές για έναν ευτύχισμένο γάμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...