Κάποιος φεύγει επειδή κάποιος άλλος έρχεται

...καλύτερα να πονέσω όπως πόνεσα παλιότερα, όταν κι άλλοι άνθρωποι που αγαπούσα με άφησαν τελικά.
...καλύτερα να γλείψω τις πληγές μου, όπως έκανα και στο παρελθόν.
...θα τον σκέφτομαι για ένα διάστημα, θα γίνω πικρόχολη, θα εκνευρίζω τους φίλους μου γιατί δεν θα έχω άλλο θέμα συζήτησης εκτός από την φυγή του.

...θα προσπαθήσω να δικαιολογήσω όλα όσα συνέβησαν, θα περάσω μερόνυχτα επανεξετάζοντας κάθε στιγμή που πέρασα δίπλα του και θα καταλήξω στο συμπέρασμα ότι ήταν σκληρός μαζί μου.
...θα συναντώ κάθε στιγμή στο δρόμο κάποιον που θα μπορούσε να είναι εκείνος.
...θα πονάω νύκτα - μέρα, για εβδομάδες, μήνες, μέχρι να ξυπνήσω ένα πρωί, να προσέξω ότι σκέφτομαι κάτι άλλο και να καταλάβω ότι τα χειρότερα πέρασαν.
...η καρδιά μου θα είναι κομμάτια αλλά θα γιατρευτεί και θα καταφέρει να ξαναδεί τις ομορφιές της ζωής
...άλλωστε, τα σημαντικά πράγματα μένουν για πάντα, φεύγουν μόνο αυτά που θεωρούσαμε σημαντικά αλλά στην πραγματικότητα ήταν ασήμαντα...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...